Afla mai multe

Expedierea produselor:

Expedierea coletului tau. Coletele sunt expediate intr-un interval cuprins intre 5 zile lucratoare dupa primirea comenzii si sunt transportate prin intermediul companiei FAN Courier acest serviciu fiind cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi. Iti vom furniza un link prin care sa iti poti urmari coletul online.

Iti recomandam sa grupezi produsele tale intr-o singura comanda. Nu putem grupa doua comenzi distincte plasate separat si se vor aplica taxe de expediere pentru fiecare dintre ele.

Alegerea exepedierii prin intermediul altei companii de curierat implica costuri suplimentare suportate de tine.

Politica noastra de retur:

Ne dorim sa fii multumit(a) de produsele noastre, dar intelegem ca uneori pot exista motive pentru care doresti sa returnezi un produs.

De asemenea, exista si posibilitatea inlocuirii produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc.

Inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferentei la data confirmarii inlocuirii, respectiv, daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Acceptam returnarea produselor in urmatoarele conditii:

Sa ne informezi cu privire la decizia de a va returna produsul utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o instiintare scrisa transmisa pe adresa de email contact@dap-clothing.roprin care iti exprimi decizia de retragere din contract si returnarea produsul comandat. Iti vom trimite, fara intarziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii.

Produsul trebuie sa fie returnat in termen de 14 zile de la data la care este in posesia ta sau a unei terte parti indicata de tine, alta decat transportatorul.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu fie purtat sau deteriorat, fara mirosuri, impreuna cu toate accesoriile aferente (daca este cazul) si documentele pe care le-ai primit odata cu acesta precum si cu eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

Toate etichetele trebuie sa fie atasate si produsul trebuie sa fie ambalat in mod adecvat pentru a fi protejat in timpul transportului.

Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de tine la trimiterea coletului.

La primirea returului, coletul va fi verificat de noi pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Rambursarea sumelor, cu exceptia costurilor determinate de faptul ca ai ales o alta modalitatea de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, respectiv prin intermediul companiei FAN Courier, va avea loc nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati de decizia de retragere, respectiv retur al produsului si este conditionata de primiriea produsului. Sumele vor fi rambursate folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite pentru tranzactia initiala, respectiv se vor vira in contul din care a fost achitat produsul.

Daca s-a livrat alt produs decat cel comandat sau un produs ce prezinta defecte, contactati intr-un interval de 72 de ore echipa noastra pe adresa de email contact@dap-clothing.ro pentru a reclama aceasta situatie si ne vom asigura ca produsul sa fie inlocuit cu un produs nou sau vom rambursa banii. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre noi.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca unele produse intra sub incidenta OUG 34/2014, fiind produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar, aceste produse fiind exceptate de la dreptul de retragere, respectiv dreptul de retur al produsului.